HUMAN english Wir denken HR neu und wertsteigernd.

About us

HUMAN is a consultancy for HR management and HR strategy. With its customers, HUMAN invents new working environments and HR organizations to ensure that corporate goals find the right translation. HUMAN is strong in pointing out the value contribution of HR and aligning processes with strategy. The areas of expertise include Strategic Workforce Planning, Demographic Change & Digitalisation, Talent 45+ as well as Culture & Adaptability. HUMAN has carried out more than 150 projects for 50 customers, from DAX 30 to SMEs*.

*Note: Until 2016 HUMAN was registered as Krähberg Consulting GmbH.

HUMAN in the media

29.03.2018 NEU brand eins: Feature von HUMAN in der Ausgabe „Die besten Berater 2018“ Die 40 Fragen zur neuen Arbeitswelt: Das beschäftigt uns und unsere Kunden. (brand eins Thema Consulting) 02.05.2017 Talente 45+ haben das größte Potenzial Fach- und Führungskräfte im Alter 45+ sind die einflussreichste Mitarbeitergruppe in Unternehmen. Doch eine aktuelle Studie zeigt, ihnen fehlt Perspektive. Die Ratgeber (Karriere) 20.04.2017 Leitartikel zu unserem Buch Strategische Personalplanung Wie strategische Personalplanung in agilen Konzernen gelingt Mai-Ausgabe des personalmagazins 25.09.2015 Nicht hören, nicht sehen, nicht sprechen Woran das Management von Talenten 45+ bisher scheitert HUMAN RESOURCES MANAGER
page.php
Suche öffnen Suche schliessen